Дніпродзержинські рятувальники взяли участь у міському семінарі-практикумі з основ здоров’я
18-03-2015
17 березня в Дніпродзержинську на базі навчально-виховного комплексу «Гармонія» пройшов міський семінар-практикум для вчителів «Педагогічна майстерня впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітньому просторі». Рятувальників 8-ї державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області запросили взяти участь у фрагменті одного з відкритих уроків на тему: «Безпека у побуті. Пожежна безпека оселі». Про це повідомили у міському управлінні ГУ ДСНС.
У ході відкритого уроку працівники ДСНС проінформували учасників семінару-наради про ситуацію, яка склалася в місті з пожежами, надзвичайними ситуаціями, травмуванням та загибеллю людей на них, особливо дітей.
Умовно урок складався з двох частин: теоретичної та практичної. Спочатку вчителі разом з рятувальниками роз’яснили дітям стадії розвитку пожежі, нагадали правила поведінки у випадку виникнення пожежі чи загорання, а також звернули увагу школярів на первинні засоби пожежогасіння. Під час практичної частини уроку учні активно працювали з наочним матеріалом, переглядали слайди, ознайомилися з планом евакуації з квартири, розібрали, як діяти при отруєнні чадним газом.
«Спілкування молоді з рятувальниками пройшло цікаво і змістовно. Під час бесіди увага присутніх спрямовувалась на свідоме сприйняття інформації й оволодіння практичними навичками реагування на пожежі та надзвичайні події, а також на першочергові дії, які необхідно здійснювати у разі виникнення тих чи інших ситуацій», – наголосили освітяни.
Як стверджують співробітники служби порятунку, завдяки проведенню цього заходу діти набагато краще закріпили свої теоретичні знання з правил пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності й усвідомили, до яких наслідків може призвести їх порушення.
Після завершення уроку працівники ДСНС вручили дітям тематичні листівки та пам’ятки застережливого характеру. Наостанок діти та адміністрація навчального закладу подякували гостям за корисну та пізнавальну інформацію.