28-07-2015
На черговому засіданні виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради було заслухано інформаційну доповідь про організацію роботи зі зверненнями громадян на підприємствах міста, що надають житлово-комунальні послуги громадянам, у І півріччі 2015 року.
Відповідно до розпорядження міського голови Станіслава Сафронова, згідно із затвердженим графіком були перевірені комунальне виробниче підприємство Дніпродзержинської міської ради «Міськводоканал», комунальне житлово-експлуатаційне підприємство «Оріон», комунальне підприємство «Дніпродзержинськтепломережа», товариства з обмеженою відповідальністю «Теплосервіс», «Стелла», «Оселя» і «Толока». Також перевірку проведено на підприємствах, підпорядкованих ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» та ПАТ «Дніпропетровськгаз». Це Дніпродзержинський район електричних мереж, Дніпродзержинське районне відділення енергозбуту та Дніпродзержинське управління з експлуатації газового господарства.
При проведенні перевірок цих підприємств ураховувалися показники оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян, особлива увага приділялася умовам, створеним для відвідувачів, можливості ознайомлення громадян з інформацією на інформаційних стендах. У ході перевірок члени робочої групи надавали відповідні роз’яснення щодо вимог чинного законодавства з питань розгляду звернень громадян, рекомендації та пропозиції для поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.
За результатами проведених перевірок виявлено, що в таких підприємствах міста, як КЖЕП «Оріон», ТОВ «Толока», ТОВ «Теплосервіс», Дніпродзержинське районне відділення енергозбуту ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго», Дніпродзержинський район електричних мереж ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго», організація роботи зі зверненнями громадян відповідає вимогам, установленим чинним законодавством України. Усі показники, за якими оцінювався цей рівень, визначено позитивними. На інших підприємствах міста, що надають житлово-комунальні послуги, організація роботи зі зверненнями громадян не повністю відповідає вимогам чинного законодавства України.
У приміщенні громадської приймальні Дніпродзержинської міської ради в червні – липні 2015 року було проведено анкетне опитування громадян щодо роботи підприємств міста, які надають житлово-комунальні послуги. Респондентами було оцінено якість отриманих ними житлово-комунальних послуг у цілому.
Для поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах міста, що надають житлово-комунальні послуги, їх керівникам рекомендовано забезпечити більш сприятливі умови для споживачів, організувати належним чином особистий прийом громадян та можливість надання письмових звернень, здійснювати більш ефективний контроль за вирішенням питань надання та споживання комунальних послуг, а також посилити контроль за дотриманням етичної поведінки працівників при спілкуванні з громадянами.