Дніпродзержинці зможуть звертатися до комунальників в електронному вигляді
29-07-2015
Можливість створення в місті «Контакт-Центру» та його сайту для підвищення ефективності реагування на заявки і звернення мешканців обговорювали на нараді у першого заступника Дніпродзержинського міського голови Андрія Білоусова. Спеціальне програмне забезпечення, яке дозволить департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради більш якісно й системно вирішувати накопичені питання, презентувала компанія-розробник.
За допомогою впровадження системи електронних документів кожен мешканець міста, не виходячи з дому, зможе будь-яким зручним способом (по телефону або через інтернет-сайт) створити звернення до «Контакт-Центру» з детальним описом проблем, що стосуються освітлення вулиць, вивезення сміття та інших питань житлово-комунального господарства, які потребують реагування. Крім того, мешканці будуть бачити інформацію про те, на якій стадії перебуває вирішення їхнього питання.
«Безумовно, створення в місті єдиного «Контакт-Центру» дозволить автоматизувати і значно прискорити процес обробки та реагування на звернення городян. Особливо така швидкість важлива, якщо мова йде про виникнення аварійної ситуації. Сьогодні ми переглянули презентацію програмного забезпечення, і тепер будемо працювати над його впровадженням для більш ефективного реагування на заявки дніпродзержинців», – сказав Андрій Білоусов.