Влада міста оперативно відреагувала на невдоволення дніпродзержинців роботою «Міськгазу»
01-12-2015
Останнім часом різко зросла кількість скарг на роботу Дніпродзержинського управління газового господарства: великі черги і незадовільна якість обслуговування клієнтів. З метою вплинути на ситуацію, що склалася, та зменшити кількість скарг від споживачів міський голова Андрій Білоусов детально вивчив виниклу проблему і дав своєму раднику Олександру Масленкову низку вказівок щодо її вирішення.
Після спільних консультацій з керівником підприємства вирішити завдання вдалося досить продуктивно і в мінімальні терміни.
Зокрема, центральне управління по провулку Цегельному, 3, вже працює в посиленому режимі. Тут відкрито два додаткових «вікна», тепер замість десяти їх дванадцять.
Також відсьогодні на лівому березі по вулиці Харківській, 25 (перший поверх) на постійній основі розпочинає працювати відділ роботи з абонентами, де споживач може отримати повний перелік послуг щодо обліку газу. Спеціалісти відділу будуть надавати послуги перерахунку, платежів, оформлення договорів тощо. Графік роботи нових відділів: з 8:00 до 17:00 щодня, крім вихідних, перерва з 12:00 до 12:45.
Крім цього, один раз на тиждень, у виїзному режимі, такими послугами можна буде скористатися в приміщенні Баглійської районної адміністрації.
За словами Андрія Білоусова, це дасть можливість значно знизити напругу серед споживачів і поліпшити умови надання послуг.
«На сьогоднішній день ми також працюємо над створенням на лівобережжі міні-філії з розширеним штатом працівників», – відзначає міський голова.
До речі, за інформацією управління газового господарства, з 1 грудня підприємство буде проводити роботу з безкоштовного встановлення газових лічильників. У пріоритеті – соціально незахищені категорії споживачів із наявністю газової колонки і газової плити та лише газової плити. З питань встановлення лічильників звертатися в міське управління газового господарства.