Члени виконкому розбиралися з методами роботи «Міськгазу»
24-12-2015
Незаконні відключення без попередження, неможливість додзвонитися, довжелезні черги у приймальні та абонвідділі – головні претензії дніпродзержинців до діяльності управління газового господарства. Міський голова Андрій Білоусов дав доручення розглянути на черговому засіданні виконкому міської ради питання про відносини цього підприємства зі споживачами та місцевою громадою.
Усі питання присутні адресували директору міського управління з експлуатації газового господарства ПАТ «Дніпропетровськгаз» Григорію Макуху. Діалог вийшов насиченим.
Так, заступник директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради Віталій Малий озвучив масу проблемних питань, які виникають у процесі надання послуг із газопостачання на території міста. Це неправомірні відключення абонентів, нечемне поводження зі споживачами, недосконалість системи прийому громадян, що спричиняє великі черги.
Григорій Макух пообіцяв, зокрема, відкрити в місті нові пункти прийому абонентів, скорегувати графіки їх роботи для зручності городян. Він повідомив, що для платників Дніпропетровщини існує електронний сервіс «Особистий кабінет», за допомогою якого кожен може сплачувати за газ, дізнаватися про суму своїх платежів і заборгованості.
Члени виконкому, депутати міської ради та представники громадськості також звернулися до керівника «Міськгазу» з численними скаргами на протиправні дії та порушення прав споживачів. Серед таких фактів називалися підробки підписів абонентів, відключення цілих стояків у будинках під виглядом нібито аварійної ситуації, а насправді – для стягнення боргів окремих квартир, незаконні проникнення в оселі для відключення газу тощо.
 Міський голова Андрій Білоусов запевнив, що питання відносин «Міськгазу» з городянами перебуватиме на особливому контролі влади Дніпродзержинська, в якої вистачить механізмів для вирішення цих проблем у правовому полі.