Стратегічні дороги Дніпродзержинська можуть стати платними для транзитного транспорту
23-10-2008
21 жовтня на оперативній нараді з керівниками підрозділів виконавчих органів міської ради Дніпродзержинський міський голова Ярослав Корчевський надав доручення розглянути пропозицію щодо створення платних умов руху транзитного транспорту дорогами Дніпродзержинська, які мають регіональне та державне стратегічне значення.         
Ярослав Корчевський пояснив мету доручення відсутністю у міському бюджеті коштів на відновлення дорожнього покриття на великих масивах ряду вулиць транзитного руху. Цього року з вищих бюджетів місто не отримало обіцяних субвенцій на ремонти та реконструкції таких доріг.
До переліку платних можуть потрапити, зокрема, усі потужні шляхопроводи міста: Жовтневий, Романківський, Лівобережний та дорога греблею Дніпродзержинської ГЕС, а також шляхи транзитних магістралей у центрі міста, селищі Будівельників, промзоні по вул. Петровського. Без введення платних умов руху транзитного транспорту, напруженість якого на території місті підвищується щороку, транзитні дороги можуть набути аварійного стану.
Через Дніпродзержинськ пролягають дві дороги державного значення загальною довжиною 8 км 420 м. Загальна довжина доріг у Дніпродзержинську складає 564,4 км — 7698,1 тис. кв. м. Усереднені річні витрати на ремонт асфальтобетонного покриття доріг по місту мають становити близько 27 млн. Загальна довжина лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти-власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкають понад 80 тис. городян.